Sider

tirsdag 15. juni 2010

Hekla pute


Tenkte eg måtte legge ut bilde av ei pute eg har hekla. Det var denne puta eg lærte meg å hekle på. Det er nokon år sidan eg hekla den. Det var ein periode på jobben at det var sååå stille på nattevaktene, og då måtte eg ha noko å gjere på så eg ikkje skulle sovne. Bestemte meg for å lære meg å hekle. Fikk ei bok av mamma, som ho lærte seg å hekle fra, og i den var det mønster på denne puta. Siden eg viste bestemor mi var veldig glad i sånne puter fann eg ut at det var ei flott bursdagsgave og satte igang. For å seie det mildt måtte eg rekke opp tusen ganga før den vart som på bildet. Alltid kjedelig å rekke opp, men eg lærte meg å hekle:-) Etter det har eg hekla div ting. Har hekla den med litt tykt kvitt heklegarn, så kjøpte eg rødt stoff til å ha inni, og kvitt stoff til bakstykket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...