Sider

lørdag 28. august 2010

Photoshoot

I dag har vi vore i Djupadalen i Haugesund og hatt photoshoot av Theo. Var utruleg kjekt. Eit av bilda skal brukast til dåpstakkekort, så det blir ikkje lagt ut enda, men har lyst å vise litt av dei andre bilda. (Berre så det er nemt, så sto min mann og passa på at Theo prinsen vår ikkje datt av brua og ut i elva.)


Etter litt leiting fann vi denne greina som vi syns var perfekt til bakgrunn for bildet. Tok også eit anna bilde på denne greina som eg likte enda betre, men det får bli en hemmelighet til dåpstakkekorta er lagt ut;-)





Her ligge han på samme brua som eg og mannen min tok bryllupsbildet vårt. Då var det fotograf Tomin Meling som tok bilda, er så fornøgd med bilda hans. Har vore på fotokurs med han i etterkant og har store plana om å vere med på det neste kurset hans også som komme i høst:-)
For å ta dette bildet måtte eg ut i elva, så eg hadde vatn til knea, og det var ganske kaldt, men kva gjer ein ikkje for dei rette bilda. Prøvde å dra buksa lengst mulig opp, men i iveren har den komme ned i vatnet så eg var blaut til langt opp på leggen når eg var ferdig:-) Når vi sto der så kom faktisk fotografen som tok bryllupsbildet vårt. (Han skulle ta bilde av eit brudepar) Litt artig, kjekt var det og å få litt skryt for innsatsen min av han. Han sa nemlig: " Du gir alt når du tar bilde, det er sånn det blir gode bilde"




Dette bildet er uklart og lyst er dårlig, men likte det likevel, for det er sånn liv i bildet. Thomas kaste han opp i lufta og dette syns Theo er sååå kjekt. Viser så godt igjen i bildet. Må prøve å ta eit nytt ein gang der det blir klart.




Ny elv og ny bru, og eg var enda litt våtare og kaldare. vel vel, eg er fornøgd med dagens bildeøkt. Skal ikkje bli lenge til neste kjenne eg, må berre tenke ut fleire og gjerne litt nye og kreative måtar å ta bilde på.

2 kommentarer:

  1. Kjempefine bilde av Theo ute i naturen, du er flink med fotoapparatet. Veldig fin strikkedress han har fått av farmor.
    mamma/mormor

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder av en Liten/stor prins, du er blitt en dyktig fotograf, men så har du jo verdens herligste motiv også. ikke rart det blir mange bilder av han. Men jøye meg så fort han vokser, også blid. Ha en fin dag, gi Theo en god klem fra oldemor. Klem Farmor / oldemor.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...