Sider

lørdag 4. desember 2010

Et stykk liftgardin nesten ferdig

I dag har eg fått sydd masse og eine gardina er nesten ferdig. Har fått sydd alle sømmane, men må sy på hempene som skal løfte gardina sammen med ein tråd. Vanskelig å forklare med skal vise bilde når eg kjem så langt. Kanskje i måra??

Det har vore ein veldig lærerik prosess til no, har sydd gardiner en gang før, men det var vanlige gardiner. Sa egentlig etter det at eg ALDRI meir skulle sy gardiner :-) Aldri sei aldri ;-) Grunnen til at eg ville sy liftgardinene i utgangspunktet var fordi eg syns det var vanvittig dyrt viss vi skulle få dei sydd. No når eg har sydd nokon kveldar forstår eg faktisk kvifor det blir så dyrt. Dei må sikkert ikkje sitte på gulvet, men likevel, det tar tid og det er litt jobb med det. Angrer likevel ikkje på at eg syr dei sjølv, for som sagt det har vore meget lærerikt og eg har faktisk fått enda meir lyst til å sy litt meir. Sjølv om det nok ikkje blir liftgardiner med det første :-)


Her kan de sjå kveldens arbeid.



Takk for at du tittar innom bloggen min:-) Legg gjerne igjen ein kommentar;-) God helg.





1 kommentar:

  1. Heilt klart lærerikt dette, gleder meg til å sjå resultatet.
    mamma

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...