Sider

mandag 31. januar 2011

Heklahue

Eg har forelska meg heilt i picasa sin kollasj :-) Så her kjem ein til. Har helka ferdig ei ny hue, den er bestilt og skal til sin nye eigar på fredag. Ho ønska at hua skulle vere heilt svart, kjedelig tenke nokon, fantastisk lite tråar å feste tenke eg :-) Gikk så fort, så derfor er hua 100 % ferdig :-) Herlig. Theo stilte villig opp som modell, slik at vi fikk sett hua fra alle vinklar. Har også festa på ein av merkelappane eg bestilte. Litt kjekt å kunne merke det ein lagar, kanskje får eg fleire bestillingar då;-) Det er nemlig bloggadressa mi og eit hjerte på lappen.

No skal eg og min kjære lille sønn ut på tur, kanskje får vi tatt nokon kjekke naturbilder. Den som heng med får sjå ;-) Ha ein mandag, og legg gjerne igjen ein kommentar.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Vesle gullet. Han kledde jo lua også, ikke farlig når "modellen" er så blid. Det var lurt med merkelapper som du har navnet ditt på. Hvor har du bestilt de? Kan jeg eventuelt bruke de på det som jeg lager og gir vekk, tror du? ha en fin dag videre. Klem Farmor.

    SvarSlett
  2. Nydeleg hue for ikkje å snakke om modellen. Fekk ikkje sjå bilda i stor størrelse fordi eg fekk varsel om at webområdet var ein trussel mot personleg og økonomisk informasjon.

    SvarSlett
  3. Fin hue og modell ja. gleder meg til besøkstur i helga og endlig få ha photoshoot så vi får bilder til stova =D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...