Sider

fredag 15. april 2011

Trekning :-)

Då har eg eeendelig fått trekt vinnarane av give awayen :-) Så kjekt at så mange hadde lyst å vere med, heile 44 lodd vart det tilsammen. Overlykkelig :-) Skulle trekt for ei stund siden, men ikkje alltid at ting går etter planen. Stakkars lille prinsen min har vore sjuk, heldigvis er han på bedringens vei no. I tillegg har eg styrt på med eksamen, men no er den levert. Pjuh, godt å få den unna. (riktig nok fikk vi en ny heimeeksamen i dag, men det er heldigvis ei lite stund til den skal inn.)

Vel såå til vinnarene.
*
**
***
første premien går til
*
**
***
****
*****
******
********
Trine Aga :-)

gratulerer !!!

*
**
***
****
første trøstepremie gikk til 
*
**
***
****
*****
******
*******
********

Hanne :-)

Gratulerer !!

andre trøste premie gikk til
*
**
***
****
*****
*******
********

Jumbo :-)

Gratulerer!


Skal legge ut bilde av premiane, men fordi eg vil at dei skal vere en overraskelse til dei som får dei, så legger eg dei ut når dei har mottatt.
Og til dei som har vunne, sorry, men pga påskeferie så får dåke ikkje premine før etterpå. Vel, dei som venter på nokon godt.....;-)

Eg treng forresten adressene til dåke som har vunne :-) Fint om dåke kan sende dei til meg på mail.

Til Trine som vant heklahue, fint om du også skriver kva fargar du ønsker. Du kan velge mellom: Kvitt, svart, brunt, lys rosa, gamal rosa, mørk lilla, lys lilla, lys blå, mørk blå, turkis, grå. Skriv kva kombinasjon du ønsker og viss du har sett ei hue på bloggen her du ønsker så berre sei i fra.

Då må dåke alle ha ei kjempe fin helg.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...