Sider

mandag 16. juli 2012

Brudebukett

På lørdag gifta min lillesøster seg og eg fikk det ærefulle oppdraget å lage brudebukett.

Brudebuketten og den nydelige bruda :-)



Veldig spennande og kjekt, men litt nervepirrande også. Bruda ønska seg nellikar og hadde lilla som brudefarge. Det vart derfor ein nellikbukett med lyselilla og mørkelilla blomster.



Fargane og buketten er finare i virkeligheten, men bildene vart tatt litt seint på velden og behovet for blitz ødela litt.


Det var fantastisk kjekt å lage buketten, å vart ganske fornøgd med resultatet.
Då min mann kom og såg buketten eg hadde laga, kom han med følgande kommentar. Åh.. den var tusen ganga finare enn eg nokon gang hadde trudd du kunne klare.
Han kan få sagt det :-) Sjølv om eg er litt usikker, så tar eg den kommentaren som et komplement.


Kvitt silkeband på stilken la eg på like før vi skulle gå til kirka :-)

2 kommentarer:

  1. Eg var veldig fornøgd, tusen takk for at du ville lage =)

    SvarSlett
  2. Det var eit nydeleg bilde av brura og brudebuketten, du kan vere stolt av resultatet av buketten.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...