Sider

søndag 3. februar 2013

Dukkesokkar

Siden eg har komme over sokkebarriæren, tenkte eg det var på sin plass og strikke et par til dukka. Då fikk eg brukt opp resten av nøstet, og med tanke på at eg haddde 10 cm igjen, vil eg påstå det var hårfin beregning :-) Dukka er den eg hadde når eg var liten og buksa, gensaren og hua er strikka av min bestemor.
 
 
Valget falt på et par tubesokkar, etter tips av ei eg jobber med. Ho gav meg kjapt ei oppskrift som var veldig enkel å følge: Legg opp passelig med masker, strikk to rett og to vrang i fire omganger, forskyv ei maske kvar 4 omgang, slik at sokkane blir som ein spiral. Fell av når du syns sokkane er lange nok :-)
 
 
 
Sokkane satt perfekt på dukka :-)

 
Ha ein fin kveld :-)





2 kommentarer:

  1. Veldig enkle og greie å strikke, jeg har liggende ett par til voksne, som jeg strikket for en stund siden. Og til dukkesokker må de jo være perfekt, også lettvindt da. Ha en fin kveld. Klem farmor :-))

    SvarSlett
  2. Vart veldig fine, kjekt å sjå igjen dukka di.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...