Sider

lørdag 4. januar 2014

Strikkasokker fra i fjor

 Nok eit innlegg som skulle vært publisert i fjor, men kom aldri så langt.
Heile tre par sokker og det av ei som hater å strikke sokker, eller iallefall har hata det. For det som er med sokker er at når du endelig er ferdig med en, så må du strikke en til nøyaktig lik :-( Mykje kjekkare med litt variasjon :-) I tillegg så hadde eg fått det for meg at hel var veeeeldig vanskelig å strikke, noko det faktisk ikkje var.
 Så litt usikker på kva som skjedde i tida etter at Tilde kom til verden, men iallefall fikk eg sokkedilla over meg og den resulterte i tre par med sokker :-)
 
 
Tilde har fått eit par med ullsokker, 100 % merino ull fra drops. Kjempe fornøgd, sitter godt på foten (bortsett fra når ho får det over seg at ho skal dra av alle sokker) og er veldig mjuke og varme. Såpass mjuke at eg av og til har dei på først, så strømpebukse, for då får ho dei ikkje av seg ;-)
 
 
 
Dei blå/brune/grå sokkane er strikka i Fabel fra Drops, 75 % ull og 25 % polyamid (noko som gjere dei meir slitesterke), med pinne nr 2,5. Foten på sokkane er ca 13 cm, noko som tilsvarer ca str 22 i sko.
 

 
Siste paret er strikka i sånn typisk sokkegarn, husker ikkje merket. Eg hadde mange sånne par når eg var barn, men syns desse er mjukare enn eg kan huske at mine sokkar var. Fargen er også ein god del finare i virkligheten, men blitsen ødela litt.
Foten på sokkane er ca 16 cm noko som tilsvarer ca str 27 i sko.
 

2 kommentarer:

  1. Sier det igjen, du er utrolig flink. Labbene ble riktig fine de, og passelig TV arbeid synes jeg. Ha en fin helg. Klem farmor :-)

    SvarSlett
  2. Ikkje dumt å strikke labbar, ein veldig nyttig ting.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...