Sider

torsdag 13. mars 2014

Lille luring hue

For ei tid tilbake så satt eg å kikka på strikkeoppskrifter på Pickles.no og kom over ei hue som heiter Lille luring. Den såg ut til å ha veldig god passform, være fin og lett å strikke. Eg kasta meg difor over strikkepinnane og det tok ikkje lange tida før eg var ferdig.
Resultatet kan de sjå under ;-)
 
 
Verdens beste passform kan eg ikkje akkurat påstå at eg syns den hadde ;-)
Den vart jo ikkje stor noko til å varme ein prematurbaby engang. Til og med forliten til dukka.


 
Aner ikkje kva som har skjedd, for eg fulgte oppskrifta, men det er mulig (veldig sansynlig når en ser str på hua) at eg har en litt (mykje) anna strikkefasthet enn oppskrifta tilsa ;-)


 
Måtte berre le, når eg såg resultatet. Fiasko med stor F.


 
Ha ein fin kveld :-)

5 kommentarer:

  1. Den såg litt lita ut ja, du får gøyme den til Tilde skal leike med dukker, kanskje den passar til det.

    SvarSlett
  2. Gløm den lua, eller strikk en litt større. Kos deg med den søte og lure(?) modellen din! Jeg koser meg lenge med å se på bildene.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Skjønt smil på lillejenta, ser ikke ut som hun tar det så tungt om lua ble lita :))

    SvarSlett
  4. Hehe:) fine bilder. Frøkna ser veldig fornøyd ut da:) det var jo ikke helt fiasko da, den fikk deg jo til å le, og en latter er alltid bra:) Litt synd at ingen får brukt lua da, for den var jo fin :)

    SvarSlett
  5. Hihi, litt gøy med SÅ heftig fiasko da ;) lenge siden jeg har vært innom her, mye fint du har strikket siden sist!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...