Sider

mandag 21. april 2014

Påsketur til Hopsfjellet

Denne påska har eg stort sett jobba, har nemlig begynt å ta litt ekstravakter innimellom, så kjekt. Er veldig glad for at eg skal få være heime med prinsessa heilt til ho blir 2 år, men samtidig syns eg det er supert å kunne ta ei ekstravakt eller to når eg har lyst og det passer.
 
I dag hadde eg fri og då benytta vi anledningen til ein liten påsketur i sola :-)
Turen gikk til Hopsfjellet i Sveio.
 

 
I følge turboka eg har så skulle turen ta to timer t/r, men vi brukte halvanna time opp og en time ned. Litt bratt, men for en fantastisk utsikt på toppen.


 
En fornøgd gjeng på toppen :-)



 
Tru det eller ei, men påskeharen hadde vært på toppen før oss og lagt igjen eit lite egg. (Påskeharen hadde nemlig litt travelt på lørdag med å jobbe kveldsvakt ;-) 
 
 
Theo fikk farten opp når han såg ein pose, som egget fra påskeharen var i :-)
Oppi var det litt smoothi og nonstop.

 
Prinsessa hadde det meget behagelig på ryggen min, og sovna på vei heim :-)

 
Ha ein fin kveld.
 

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder og flott natur, herlig å vere ut i friluft.

    SvarSlett
  2. Der var mye fint, også påskeharen der også, han har hatt det travelt i år. Ha en fin kveld dere også. Klem farmor :-)

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder fra fjellturen deres! Ikke bry deg om hvor lang tid som er beregna på turer. Stod det noe om små føtter og om å nyte turen? Kjenner jeg gleder meg litt til det blir bart igjen, selv om jeg nyter vårskiturene. Så kjekt påskeharen hadde vært der! Ekstra dimensjon på turen, tenker jeg.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...