Sider

søndag 1. mai 2011

Bursdagskort

Siden vi skulle i bursdag i dag, fikk eg så lyst til å lage eit kort. Så når Theo sov heiv eg meg over scrappesakene og laga eit enkelt guttekort. Lage ikkje dei mest avanserte korta til barn, for stort sett så er det ikkje kortet dei intressere seg for, men innholdet.


Til framsida brukte eg skissa til utfordringsbloggen 356  Cards og under ser de et nærbilde av resultatet.


Inni så har eg hente inspirasjon hos bloggen til Nøstebarn. Limte eit ark inni og teikna eit skattekart. Skatten, dvs pengar (også kalla gullmyntar i denne sammenhengen), ligg inni der de ser krysset. Brukte dobbeltsidig tape for å få dei til å henge.


Viss ein ser godt etter så kan ein skimte pengane under.


Håper alle har hatt en like fin dag som meg:-) No er det tid for å vere litt flink studinne, så lure eg på om eg ikkje må ut på en liten trimtur, med tanke på alle kakene i dag. Vi får sjå kva eg rekker :-)

8 kommentarer:

  1. Such a neat card! TFS - and thanks for stopping by my blog.

    SvarSlett
  2. Lekkert! Det enkle er ofte det beste! :) Og skattekart-ideen likte jeg kjempegodt :)

    SvarSlett
  3. Det var jammen eit lurt kort.

    SvarSlett
  4. Skikkelig morsomt kort med skattekart og det hele. Smart. Ønsker deg en flott dag i vårsola.

    SvarSlett
  5. oh wow!!! I LOVE the treasure map inside!!! that is sooo cool!!!! very clever idea

    SvarSlett
  6. Such a creative and fun card. I love it!

    Thanks for joining us at 365cards SSS this week :)

    SvarSlett
  7. Me encanta!!
    Y la idea del mapa del tesoro es genial.
    Gracias por jugar en 365 cards

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...