Sider

søndag 22. mai 2011

MmmmmBøøøøø!!!!!!

 Eg er riktignok fra bondelandet, men fleire år i by har tydligvis gjort meg til pusling. Ikkje veit eg i går klarte nemlig ei kyr å skremme meg. Å det til gangs.
Eg satt altså på det koslige kjøkkenet vårt :-) Nøyt freden, prinsen sov, det var kaffi i koppen og litt snop i skåla, og skreiv på eksamensoppgavene mine. Plutselig følte eg meg beglodd. Eg kikka opp over pcen og såg rett i auga på ei svær kyr med horn! Iiiik....:-/ Det var like før kaffen gikk i vranga og eg havna på golvet.

Her har du syndaren.
Vel når eg fikk summa meg litt så innsåg eg jo at det kun var ei søt mammaku som var ute å beita med kalvane sine. Pjuh.....


Vel vel, konsentrasjonen var øydelagt, og for å gjennvinne litt balanse måtte eg ta heklenåla fatt. Vips var denne hua ferdig :-) Må berre feste to trådar, så er den på vei til eigaren sin. Nemlig vinnaren av bloggcandyen min. Litt flau over at det tar sånn tid med dei premiane. Eg skulde på eksamen, syndaren til alt :-P MEN... dei kjem altså, så ikkje gi opp håpet.



Då får eg komme meg tilbake til eksamensskrivinga, så bloggast vi ;-)
Ha ei kjempe fin veke alle sammen.
Det har eg nemlig tenkt å ha til tross for eksamensstress :-)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Du har iallefall ikke lang veg til "biffen". Du får bare gi besked, det er ikke lov å kikke i andres vindu. Ha en fin uke du også, og lykke til med eksamen. klem farmor.

    SvarSlett
  2. Dei måtte nok sjekke opp dei nye naboane sine, om dei var noke tess.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...