Sider

tirsdag 16. august 2011

Moods of Haugesund

Strikkavest inspirert av Moods of Norway, men oppskrifta på vesten har eg laga sjølv og traktoren har eg teikna på eit ruteark. Har brukt dobbel tråd Drops 100% pure alpaca, så vesten skal vere god og varm til vinteren.



Litt tullebilder måtte med også:-)




Vesten skal også vere med på Pinnekroken sin utfordring sjøliv/uteliv. Vesten er strikka i marineblått og passar godt til ein tur i skogen/uteliv.



Ha ein fin kveld, eg har plana om å slappe litt av og begynne på neste strikke/hekleprosjekt :-)

Posted by Picasa

12 kommentarer:

  1. Vesten blei riktig fin og masse sjarmørbilde.

    SvarSlett
  2. Så utrolig flink du er, som lager mønster selv! Er helt imponert. Masse annet fint her også!

    SvarSlett
  3. Imponerende, og ikke minst utrolig stilig! :)

    SvarSlett
  4. Den var jo bare kjempeherlig!

    SvarSlett
  5. Så bra den ble!

    Hanne

    SvarSlett
  6. Den var flott! :o) Lyst til å dele mønsteret med oss? Likte så godt formen på vesten!

    SvarSlett
  7. Blei veldig fin vest ja, lite mønsteret, og Theo er jo berre skjønn som altid =)

    SvarSlett
  8. så tøff vest! Er nok stas med traktorer for den vesle gutten :)

    SvarSlett
  9. Flott vest , tenker den ble ekstra pop med traktor på :D

    SvarSlett
  10. KNALLfin vest!! :D
    Så flink du er!!

    Herlige bilder. =)

    Er det ok at jeg legger deg til i blogglisten min?

    SvarSlett
  11. Takk for fine kommentara dei varma :-) Skal prøve å få lagt ut oppskrift ein dag, og klart at det er lov å legge meg til blogglister :-) Berre koslig.

    SvarSlett
  12. Takk for at du deltar i utfordringen hos Pinnekroken!

    Kjempestilig vest :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...