Sider

søndag 18. september 2011

Oppussing av barnerom

Eg jobbar som nattevakt på ein avlastningsbolig, og har ein skikkelig gulltrunus, syns eg sjølv. Eg går ei veke på, så har eg to veker fri, ei veke på, to veker fri.... osv...:-) Når eg er på jobb, den veka, så jobbe eg riktignok 50 timar natt. Så det kan vere slitsomt nok, men frivekene veier definnitivt opp for dette :-) No er eg akkuart ferdig med jobbeveka mi, og planane for frivekene mine er først å fremst å vere student, men og pusse opp barnerommet til prinsen samt staua :-) Gleder meg, så i dag har eg trålt nettet for gode løysningar.

Vil vise litt av det eg vil ha :

1. Eg vil male eit stort tre på veggen hans, litt lignande det du ser under :-)

 Trykk på bilet, så komme du direkte inn der eg har lånt bildet fra.


2. Eg vil ha ei liknande hylle, som på bildet under. Der skal eg ha korger til klossar, bilar, leikar +++

Bildet er lånt fra bloggen til skilpaddentruls. Trykk på bildet så kjem du direkte inn til henne.

Bloggen er virkelig verdt eit besøk, fikk mange gode tips der.



3: Eg vil ha nokon sånne dyr:

elefant       


4: Har kjøpt ei disse/føyse/huske på ikea som skal få komme opp.

EKORRE Hengestol med luftelement, sølvfarget Maks belastning: 100 kg

5: Eg skal sy ei vimpelrekke av tildastoffer.




Har fleire planar også, men dei får vente litt.
Eg gleder meg !!!!!

Nokon som har kommentara evt gode tips??

5 kommentarer:

  1. Synst det såg ut som gode ideer =) Blir nok bra når du setter alt sammen med rette farger og dill dall =)

    SvarSlett
  2. Ja det blir nok fint, men jammen har du føre deg mykje arbeid, men pusse opp er frykteleg moro.

    SvarSlett
  3. Blir nok kjempefint!=). Et lite tips; e kjekt med ei stor trollgrein i taket som du kan henga ting i. Jonathan har fine sommarfuglar for øyeblikket. Kjekk blogg du har forresten;).

    Eva Helen (babysang)

    SvarSlett
  4. Dette blir nok kjempeflott!!!
    Jeg jobber også som nattevakt på avlastningsbolig. ELSKER det!! :D

    Akkurat det treet har jeg også lyst på, til min datters rom.
    Har planer om en expedit-hylle også. Der tenkte jeg å ha bilder utenpå boksene med det som skal oppi. Eks lego, dukker osv.
    Da blir det så veldig mye lettere for 4- åringen min å rydde. =)

    SvarSlett
  5. Det blir nok kjempe fint :D

    Den "hylla" med kurver er forresten en Expedit fra Ikea, sånn i tilfelle du ikke visste det :) Den kan ha innsatser med både skuffer, skap og kurver. Kjempe super, jeg har selv 3 slike rundt omkring i huset.

    Ha en kjempe fin kveld, og lykke til med prosjektet :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...