Sider

søndag 11. september 2011

Søndagsstemning

I dag skulle vi bake kake, det gikk veldig bra i starten, heilt til eg skulle ha krem på og oppdaga at kremfløyten ikkje hadde blitt med oss heim fra handling. Jaja, eg hadde heldigvis ei reserveløysing og gjestane syns brownie og is var godt, lykkelig uvitande om kaka dei gikk glipp av.


Theo syns det var kjempe stas å vere med på kakebakinga, iallefall når det innebar smaksprøver :-)


Sånn ser vi ut då.
Etterpå var det litt støvsuging som sto på plakaten, og Theo var meir enn gjerne med å hjalp då og :-) Flinke, flinke prinsen vår.


På slutten her må eg ha med ein liten sniktitt på mitt siste prosjekt, som skal vere med på pinnekroken sin utfordring fra kneet og ned :-) Den som følger med vidare får sjå kva det blir til slutt :-)

Ha ein fin kveld.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Vil tru at det smakte og jammen bra at ein tidleg lære seg å rydde opp etter seg.

    SvarSlett
  2. For en herlig sjokolademums! =)

    Tror jeg vet hva du strikker på.. Jeg har lyst på det samme.. :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...