Sider

tirsdag 8. november 2011

Noko som varmer øyrene :-)

Ei ny heklahue har sett dagens lys. Har vore knallflink å brukt kun restegarn, og for en gangsskuld hadde eg faktisk akkurat nok. (Har hatt nokon episodar der eg er flink å skal bruke restegarn, kun for å oppdage heilt på slutten at eg mangle bittelitt garn. Så ende eg opp med meir restegarn, enn før eg begynte på restegarnprosjektet.)

Hua er i 100 % ull, god og varm no til vinteren.

Den skal derfor vere med på Pinnekroken sin utfordring "Noe som varmer". Trykk her om du vil sjå fleire bidrag eller bli med sjølv.



Har du lyst til å hekle ei lik hue, så trenge du Eskimogarn fra Drops design og pinne nr 7 og oppskrifta er å finne på www.dropsdesign.no (trur den ligger under tilbehør eller hekla) Skulle gjerne lagt ut direkte link til hua, men dropsdesign sine sider var ikkje heilt med meg i dag.

Ha ein fin og kreativ kveld. No skal eg hive meg over ein ufo, som har lagt ei lita stund (les; alt for lenge).
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Denne lua kledde du godt! Så kjekt å få brukt litt restegarn. Det har en tendens til å hope seg opp. Fine farger i restekorga di.

    SvarSlett
  2. Flott lue!
    Endelig er jeg innom deg igjen... Har hatt problemer med å få opp siden din lenge :(
    - men kom plutselig på at jeg skulle prøve å åpne den i Firefox, og det gikk! Hurra :)

    Du har laga mye flott i det siste!
    klem

    SvarSlett
  3. Vart ei fin og fargerik hue av restegarn, lykke til på pinnekroken.

    SvarSlett
  4. Kjempefin og friske farger! Jeg strikka ei lignende ei for noen år siden og bruker den enda:) God helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...