Sider

mandag 14. november 2011

Sklisikre ullsokkar på 1 2 3 :-)

 Det er ullsokketid, men alle veit at ullsokkar er skummelt glatt. Derfor var eg i dag på Panduro og kjøpte sklisikring.
Super greit, ta av korken og skriv teikn på sokkane. La tørke i 6 timar, så strykefikser på vrangen i 3 min. (still inn strykejernet på bommull)


Eg skriv eine etternavnet til prinsen bakpå, så då har eg ein sklisikker, god og varm ullsokk, ferdig merka for barnehagen :-) Kjempe lurt syns eg sjølv. Like ting som er kjapt, enkelt og kan gjere nytte for seg på meir enn ein måte.

 








Ellers har vi hatt heimedag idag pga planleggingsdag i bhg. Så då har vi nytta tida til litt lesing



og litt hyttebygging under stuebordet. Ellers har vi vore ganske trøtte og slitne etter nok ei natt med lite søvn.



Ha ein fin kveld :-)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. kjempesmart :) finnes sklisikringa kun i en farge, tro?

    SvarSlett
  2. Sklisikringa finnes I mange ulike fargar. Dessverre var dei utsolgt for dei fargane eg egentlig ville ha. Hadde ikkje tid å vente så då vart de eplegrønn :-D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...