Sider

fredag 24. mai 2013

Scrappakort i duse farger

 

Her er tre nye scrappakort som har sett dagens lys :-) Dei er ganske så like med kun nokon få nyanseforskjeller. Korta skal gå til tre personar som har gjort ein kjempe bra jobb og fortjener en oppmerksomhet, uten at eg kan gå meir i detalj om det no.
 
På det kvite området frampå korta skal det være eit lite bilde, men dessverre så har skrivaren vår takka for seg så det må eg få ordna først. 


Mønsterarka er fra Tildadesign, resten husker eg ikkje og fordi vi pusser opp kjøkkenet og ei mellomstue, så er det såååååå rotete her at eg orke ikkje leite for å finne ut opphavet til arka :-/

 
 
Inni er det laga plass til en personlig helsing.
 
 
På venstresida skal det være eit bilde :-) Syns det er med på å gjere korta meir personlige :-)

 
 
Litt nærbilde av pynten. Alle blomstrane er spraya med gullshimmer :-)


 
Alle tre korta på rekke og rad :-)
 
 
Ha ein fin kveld :-)
 


 



 
 



2 kommentarer:

  1. Så nydelige kort! Liker godt de duse fargene.
    Heldige mottakere sier jeg!

    Ha en fin lørdag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelege kort du har laga.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...