Sider

tirsdag 4. juni 2013

Monsterbukse til prinsen

Har blitt mangt eit strikkaplagg på prinsen, men i det siste må eg innrømme at det har blitt mest babystrikk. Dette har prinsen fått med seg, og plutselig vart det veldig viktig at mamma strikka til han og. Han kom bort til meg en dag eg strikka og sa; "Mamma eg vil ha ei strikkabukse og blå utevest."
 
Då var det ikkje så mykje anna å gjere enn å finne fram garn, pinnar og strikke ei monsterbukse til han :-) Endelig var den ferdig, han har vente lenge syns han, og han vart veldig fornøgd. Faktisk ville han sove med den på, veldig koslig syns eg.
 
 
 
Buksa er strikka med tretråds merinoull fra Nøstebarn, bortsett fra munnen, den er to tråds (brukte då dobbelt tråd). Er veldig glad i nøstebarn sitt garn, enkelte syns det er litt hardt, men eg er kjempe begeistra. Godt å strikke med og god kvalitet.

 
Prinsen min er heldigvis ikkje ein kløprins, for han tok buksa på rett på huden uten å klage :-)

 
 
Har strikka buksa med litt lengre brot nede, slik at buksa kan justerast i lengden etterkvart som han veks. Strikkaplagg tar tid å lage og då er det greit at det varer lengst mulig. Målet er at buksa skal passe, iallefall heile neste vintersesong.
 
 
 
 
Brotet opp er breta ned slik at ein kan ha strikk i livet. Lot det være igjen eit lite hull bakerst, slik at ein lett kan ta ut strikken og justere kor stram buksa skal være. Har derfor brukt en strikk med knapphull i, då er det kjempe enkelt å gjere buksa større eller mindre.

 
Ha ein fin strikkekveld.
 

3 kommentarer:

  1. Klart han ble fornøyd med denne kjekke monsterbuksa! Det beste som er at det kommer ønsker om strikkaklær fra slike småtroll. Nå venter jeg spent på vesten.... OG smart å strikke buksa nå så utstyret er klart til høsten.

    Håper imidlertid det blir en fin sommerdag i dag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Sjølvsagt viktig at mamma strikkar til han og, buksa vart kjempefin.

    SvarSlett
  3. Så fine farger! Likte godt endringene dine - det er kjekt at ullklærne kan passe lenge når man har brukt tid på dem. Jeg liker også Nøstebarngarnet veldig godt, får rett og slett noia av superwash-kvalitet!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...