Sider

torsdag 1. april 2010

Konfirmasjonskort




Då var eit konfirmasjonskort klart. Har brukt matriale frå scrappekjellaren i Haugesund og kreativ hobby, nettbutikk. Har henta inspirasjon fra litt forskjellige plassar og gjort det til mitt. Var kjempe kjekt å lage. På innsida av kortet er det mulig å bruke lomma under stempelet som pengelomme om det er ønskelig. (Konfirmanten har foreløbig ikkje bloggadr mi så då kan eg legge det ut.) Må lage eit til, glede meg til det, men det må eg vente litt med å legge ut. I mellomtida tenkte eg å prøve å lage eit kort til Kreativ hobby sin scrappeutfordring, har ikkje prøvd det før så er litt spent. Blir litt likt dette kortet trur eg, men vi får sjå. Har også komme eit godt stykke på køyreposen, syns det virke som den blir litt stor i forhold til størrelsen som sto i oppskrifta, men då kan eg bruke den lenger, så er ikkje berre negativt.

1 kommentar:

  1. Hei Cecilie.
    Så nydelig kort du har laget. Du er flink, men det vet vi jo fra før.Håper dere har det fint, jeg venter i spenning på det du vet. Påskehilsen og klem fra oss i Odda

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...