Sider

mandag 5. april 2010

Påske-egg




Etter inspirasjon fra eit blad eg kjøpte, Magnolia ink, fikk eg lyst å prøve å pynte mitt eget påskeegg. Vart ikkje ferdig før i dag, så det blir ikkje brukt før neste år, men det var utruleg kjekt å lage. Det er jo det viktigaste. Kjøpte eit billig, stygt påskeegg på ein bokbutikk i Haugesund, malte det med to strøk kvitmaling og lot det tørke. Så har eg pynta med gullband og perler, samt blomster og litt bling. Mesteparten av pynten er kjøpt på enten scrappekjellaren i Haugesund eller Kreativ Hobby sin nettbutikk. Valgte å bruke mange ulike fargar på blomane, då påsken er ein start på våren. Kjem absolutt til å prøve å lage fleire ein gang, men då skal eg begynne litt tidligare:-)

1 kommentar:

  1. Hei begge to, og takk for sist. Så koselige Påske egg du har laget, såg du hadde vært på bloggen min, jeg også venter i spenneng. håper det ikke blir så mange dagene til. lykke til. Klem farmor.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...