Sider

fredag 2. april 2010

Lo utfordring


Fann ein kjekk utfordring til på Papir i hertet sine sider, det var å lage ein lo. Min vart ein sommer lo. Mønsterarket skulle vere minst eit år, så eg fann eit eg har hatt liggande lenge, usikker når eg kjøpte det, men er iallefall over eit år sidan. Ellers har eg fulgt skissen, slik eg tolka den. Har pynta med blomster fra kreativ hobby og Scrappekjeleren. Samt marihøner, perler, band og knappar. Ville ha masse fargar siden det vart ein sommer lo. Ein måtte også ha med noko som var gjennbruk det hadde eg gløymt, så vart litt stressa når lo`en nesten var ferdig og eg oppdaga det. Det ordna seg heldigvis, fann ein tekst i eit gammalt ukeblad "smaken av" som eg klipte ut og brukte. Syns det passa godt til resten av teksten.

1 kommentar:

  1. Så fin sommer LO :o))
    Og kreativt å bruke tekst fra et ukeblad.
    KLem Anne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...