Sider

fredag 1. oktober 2010

Helkahue

Då skal eg endelig oppdattere bloggen igjen:-) Har hatt litt problem med bloggen i det siste, kjem opp error kvar gang eg skal legge ut noko, men håpe det har ordna seg no. I kveld vart eg ferdig med ei heklahue, begynte på onsdag så denne gikk kjempe fort å lage. Har brukt meg sjølv som modell.





Hua er helka i drops sitt garn Eskimo, det er rein ull så hua blir meget god og varm. Oppskrifta fann eg på www.dropsdesign.no sine sider. Fargane er brun og gammalrosa, to fargar eg er meget glad i. Hua skal gis vekk i gave, håpe den falle i smak.

Takk for at du titte innom bloggen min:-) Legg gjerne igjen en kommentar. God helg:-)

2 kommentarer:

  1. Hei Cecilie. Lurte felt på hva du nå hadde laget, til jeg gikk innpå bloggen. Så det var nok prentesvarten som hadde vært ute med streker, uff ja, det er fort gjordt. Men lua var riktig fin,fine farger sammen. Så motakeren blir nok glad for den. Ha en fin helg. Klem farmor.

    SvarSlett
  2. Veldig fin hue, den kledde deg.
    mamma

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...