Sider

lørdag 30. oktober 2010

Operasjon gardiner

I sommer bestemte eg og mannen min oss for å fikse litt på stua vår, der vi bl.a ville ha nye gardiner. Dei vi har no er gamle, og ikkje særlig fine lenger. Skikkelig falma av sola, noko eg finne utruleg med tanke på kor lite sol det har vore. Vi bestemte oss for å kjøpe lift gardiner, dessverre er eine vindauget så stort at vi må få det spesialsydd. Det oppdaga vi fort at var spinndyrt. Mellom 8 og 10 tusen for to gardiner. UAKTUELT. Vel, eg fann difor ut at eg skulle sy dei sjølv. Kor vanskelig kan det vere?? Tja, det er godt to mnd og stoffet ligge fortsatt. FLAUT. Årsak, litt uklart:-)(I følge min kjære, er årsaken dårlig dømmekraft) No skal eg derimot begynne, så for å gi meg sjølv eit spark bak, lage eg no ein følgjetong her på bloggen, altså operasjon gardiner. Skal legge ut bilder etterkvart som noko skjer. Foreløbig ser det slik ut:



Fint innpakka enda. Ja ja ja... Fortsettelse følger......

2 kommentarer:

  1. Hei dere tre. Ja dette var jo spennende, du kunne i det minste pakket opp, så vi(jeg) fikk se fargen. men skal nok følge godt med. Ha en koselig helg. Klem farmor.

    SvarSlett
  2. Har sydd liftgardiner til to rom. Det er mye enklere enn du tror! Du blir bare lurt av prisen når du skal kjøpe de ferdige (så dyrt=kjempevanskelig) Det går så bra så!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...