Sider

mandag 1. november 2010

Høst

Vel vel dagen i går vart langt i fra slik eg hadde tenkt. Skulle ha siste dag på praksisplassen min og på kvelden skulle eg på teater å sjå Sound of music. Glede meg utruleg. I staden var eg så "heldig" å få tilbringe dagen i senga :-( med 40 i feber og vondt over alt. Viste seg å vere brystbetennelse, noko som er noko av det vondaste eg har vore med på. Fortsatt er formen så som så, men har komme meg litt. Var til legen i går og heldigvis har medisinane vore til hjelp. Formen er stigande. Så mens eg venter på betre tider ;-) har eg brukt tida på å lese, når en har lite energi er lesing en fin hobby.



Boka heiter Saras nøkkel og er utruleg bra skrive, når ein først begynner å lese på den må ein berre lese og lese for å finne ut korleis det går med hovedpersonane vidare. Så boka er virkelig å anbefale. Likevel er det greit å vite at dette ikkje er nokon kose roman. Historien er oppdikta, men handle om jødeutrydningen i frankrike, og en har heile tida i baktankane at dette like godt kunne vore ei sann historie. Historia er meget sterk og eg trur aldri eg komme til å gløyme boka, tiltider hadde eg ikkje lyst å lese meir for historia vart nesten for sterk, samtidig som eg berre måtte vite korleis det gikk.

Så til noko litt kosligare, på lørdag, før eg vart slått ut med feber å greier, var eg på Kolnesutstillingen. En utstilling der ein kan kjøpe ulike handlaga ting. Der kjøpte eg denne telys tingen, syns den var så fin og passa godt inn hos oss. Telys er så koslig no om høsten. Litt usikker på korleis den er laga, men er to "papirbilder" som er festa sammen med tråd, sette eit glass inni med telyset oppi. Syns dei to små var så søte på bildet.



Måtte også ta bilde av telysa eg fikk i avslutningsgave av veiledaren min, vart så glad. Telys er som sagt veldig koslig og eg bruker masse av det heile høsten. Det beste med høsten er jo å sitte inne med masse telys, en kopp varm kakao/kaffi/te, når det blåse, regne og er mørkt ute.

1 kommentar:

  1. Uff, da, håper du kommer deg snart. god bedring. Klem farmor

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...