Sider

søndag 21. november 2010

Strikka votter




Theo og eg er på ein liten tur til Sunnfjord, mine heimtrakter. Her nyter vi late dager og koser oss stort. Eg hadde jo store plana om ikkje å starte noko nytt strikke/helke prosjekt før eg hadde gjort ferdig dei påbegynte, samt slanke garnhaugen min, men ..... Slik vart det ikkje. Var ein tur i Førde og der kom eg over salg på merino silk garn. Mjukt, godt og varmt. Kjøpte to nøster, og har alt strikka eit par votter til Theo. Brukte ikkje eit halvt nøste ein gang, så tenke strikke iallefall ett par til mens vi er heime. Strikka uten tommel, siden det er så vanskelig å få på med tommel. Fargen vart litt feil på bildene, men men. Oppskrifta er mi eiga.
Takk for at du titter innom bloggen min :-) Legg gjerne igjen en liten kommentar.

2 kommentarer:

  1. Tid for vottar no - dei ser veldig små ut, men sikkert akkuratt passe til Theo :)

    SvarSlett
  2. Disse var ikke store, men sikkert store nok. Vottene ser fine ut. Ha en fin kveld, og kos dere hos mormor og morfar. Klem farmor.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...