Sider

tirsdag 30. november 2010

forts. gardiner



Det går sakte, men sikkert framover med gardinene. Tar litt tid når ein kun har tid til å sy etter at prinsen har lagt seg. Han legge seg 19.00, og etter det skal alt skje, iallafall det eg ikkje har fått gjort når han kvile på dagen.


Å berre for å ha sagt det, dei som syns eg hadde dårlig sybord sist :-) må snu seg vekk no :-) Denne gangen sitte eg faktisk på gulvet :-) Ikkje den beste arbeidsstillinga, men det går. Sånn er det når leiligheten er for liten til å ha et eget hobbyrom, men berre vent til vi får hus........ :-) Eg har planane klare.

2 kommentarer:

  1. Nysjerrigheta tok overhånd, så jeg har ikke snudd meg vekk. Hva slags "slangemenneske" er du som klarer å sitte slik å sy. Du må nok få deg hus i en fart. Vil tro du får "god hjelp" av Theo, hvis du har symaskina på gulvet når han er våken. Ha en fin dag. Klem farmor.

    SvarSlett
  2. Skal vere ærlig å seie at det er langt i fra den beste systillingen, men alt går i allefall for en periode. Symaskina har eg gjømt unna når Theo våken, klare meg uten "ryddinga" hans der;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...