Sider

fredag 11. februar 2011

Fredagsidyll

Fredag her i huset (rettare sagt leiligheten) betyr, familie, avslapping, strikking og gullrekka på tv. Snart kan eg og med rette skrive i huset, då vi på onsdag kjøpte oss hus :-) Dessverre får vi ikkje flytte inn før i mai, men er litt kjekt å gå å glede seg og. Huset har alt vi trenger og enda litt til. Blant anna eget hobbyrom til meg :-) Jippi, glede meg veldig til det. Då blir det nok litt meir scrapping igjen også :-)
Skulle gjerne ha lagt inn litt bilder av huset, og begynnelsen av ei monsterbukse eg strikker på, men pcen og eg er ikkje venner i dag, derav ingen bilder. Sånn kan det gå. Kanskje blir vi venner i måra og då skal dere få sjå bilder.
God helg alle sammen.

2 kommentarer:

  1. Gratulere så masse med huset, jeg såg det på Finn.. Tante Britt hadde sendt meg linken, og jeg var ikke enig med mamma. Syntes det var fint, og så godt med god plass. Og det er godt med hobbyrom, bare gå og lukke døra, uten å måtte rydde vekk det du bruker for hver gang. ha en fin morsdags helg. Varm klem til alle tre, farmor.

    SvarSlett
  2. Så kjekt med eget hus! Gratulerer! =)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...