Sider

onsdag 16. februar 2011

Simsalabim


I dag har vi vore ute å kikke i diverse interiørbutikka for å finne ting og tang til leiligheten. Fann masse fint, heldigvis ein god del på salg, meget fornøgd med det. På ein av butikkane såg eg eit kjempe stilig glass, som dei hadde pennar i. Kunne veldig tenke meg det glasset, men prisen, vel den var noko stiv :-/ Dette måtte eg då kunne lage sjølv, og som tenkt som gjort. Var inne på spareland og kjøpte to glass, ikkje så fine, men såg potensialet. Deretter til sparkjøp og fann to garnnøster, cortina soft, grå. Heime kokte eg i hop ei oppskrit og vips hadde eg og stiligt heklaglass til å ha pennar i. Litt usikker på om det er pennar eg skal ha i det, men det ser eg. Meget fornøgd med resultatet iallefall. Å berre så det er sagt, til ein HEILT anna pris enn der eg snappa opp ideen.





Takk for at du tittar innom, legg gjerne igjen ein kommentar:-) Lagar gjerne slike på bestilling, 100 kr for ein og 150 kr for to, + frakt. Vil du lage dei sjølv, så får du følge med vidare så skal eg legge ut oppskrift. Må berre finpusse den litt :-)


Litt fleire bilder:




Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Veldig kreativt og fint. Greit å lage billigare alternativ når det blir like bra resultat som butikk =)

    SvarSlett
  2. Likte den, mykje fint ein kan lage sjølv.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...