Sider

fredag 4. februar 2011

Oppskrift strikkahals


Eg hadde strikka en hals og fikk spørsmål om eg kunne legge ut oppskrit. Klart eg kan, minus var berre at eg ikkje hadde oppskrift :-) Opphavet til halsen er sånn: Eg gikk forbi ein strikkebutikk i Haugsund (Garnkroa), måtte som vanlig innom, og som vanlig vart det kjøpt eit garnnøste eller fleire :-) I butikken såg eg ein slik hals, likte den veldig godt, men dei hadde heller ikkje oppskrift. Fikk beskjed om å strikke eit rektangel, brette og sy. Som sagt så gjort :-) No har eg då skrive opp korleis eg gjorde det. Siden halsen allerede er ferdig og sydd sammen har eg prøvd vise korleis eg bretta og sydde på kollasjen under. Trykk på den så blir den større og du kan lese teksten på bildene. (Eine bildet skal ikkje vere der, det uten nr, fikk det ikkje vekk). Vel her er oppskrita.

Garn: Babylama ull
Pinner: Rundpinner nr 10
(Litt dyrt, men så mjukt at det er verdt det. Eit billigare alternativ er Dropsdesign sitt Eskimogarn)

Legg opp 50 masker.
Strikk fram og tilbake kun rett masker 30 omganger. (Ein omgang = fram og tilbake)

(Du kan såklart legge opp meir eller mindre masker. Samtidig kan du og strikke kortare eller lengre, det viktigaste er at du ende opp med eit rektangel. )

Så brette du eine kanten ned og syr sammen. (Sjå bildene på kollasjen under.)

(Viss noko er uklart, send meg ein mail eller kommenter så skal eg forklare betre.)



Lykke til med strikkinga, legg gjerne igjen ein kommentar.
God helg:-)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Denne var utrolig fin! Kommer nok til å titte innom her av og til :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefin og praktisk hals.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...