Sider

tirsdag 25. mai 2010

Bursdagskort




Laga eit bursdagskort som ei veninne av meg skal få, og siden det er sommer måtte eg ha litt lyse farga. Meininga var også at det skulle vere til ei utfordring på kreativ hobby sine sider, dessverre vart eg ikkje ferdig i tide. Ja ja, får prøve meg på neste. Brukte ark fra kreativ hobby, og stempla små blomster rett på. (Dette var en del av utfordringa, å bruke eit stempel som bakgrunn. Ellers er stempla og pynten eg har brukt fra litt forskjellige plassa, bl.a kreativ hobby og scrappekjellaren.

2 kommentarer:

  1. veldig fint kort =) eg har begynnt lage eigne kort når det skjer noke, men har jo ikkje sånt utstyr som du har så bruke berre d vi har av ark og sånt og ser litt på ka du har gjort å prøve noke liknande. Trur eg må skaffe noke scrappbook utstyr sjølv en dag =)

    SvarSlett
  2. Takk :-) Så kjekt da, er en utruleg kjekk hobby. Har den flotte scrappebutikken her i Haugesund. Får ta oss en tur der en gang du er på besøk. Veit om en bra plass å bestille på nettet også.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...