Sider

mandag 28. juni 2010

Srappeutfordring Just Magnolia


Med mine to prinsar ute på trilletur har eg benytta muligheten til å hive meg på ei scrappeutfordring:-) Syns utfordringa til Just Magnolia såg spennande og inspirerande ut, har difor prøvd meg på denne. Utfordringa var å lage eit kort ut i fra malen dei har laga, den kan du sjå her http://justmagnolia.blogspot.com/ Ein skulle også ha eit stempel frå Magnolia på. Over kan du sjå bilde av mitt bidrag.
Har brukt tre ulike blå kartongpapir (kjøpt på Kreativhobby) Eit blått mønsterark (kjøpt på Scrappekjellaren). Stansa ut ein rundingsom er festa med eit kvitt band. Stempelet er fra Magnolia og på "plakaten" til stempeljenta har eg stempla gretulerer med dagen. Nederst i hjørnet har eg stempla med eit vennestempel (trur det er fra Kreativ hobby, men litt usikker) Har også pynta med blomster oppe.

1 kommentar:

  1. Im sorry to have to tell you but to enter the Just Magnolia challenge you must use a Magnolia image
    Mina xxx

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...