Sider

lørdag 2. oktober 2010

Heklahue nr 2

I dag har vore ein perfekt dag, fått gjort sååå mykje koslig. Måtte ein tur til byen å kjøpe meir garn, for eg hadde lyst å helke enda ei hue. Har ei veninne til som eg syns fortjene noko fint, fargane eg har valgt trur eg passe til ho. Krysse fingrane. Hua helka eg mens eg såg "skal vi danse", veldig greit å ha eit enkelt handarbeid å sysle med når ein ser tv.
Ellers har vi vore på Tysværtunet badeanlegg idag, så kjekt. Prinsen min smilte fra øyre til øyre, så det blir ikkje siste gang. Hadde tenkt å ta bilde av han, men gløymde kamera:-( Vel vel, får ta det neste gang. Heimelaga pizza og sang stund med Theo, var to koslige ting som var med på å gjere denne dagen kjempe fin:-)
Oppskrifta til hua er fra dropsdesign.no.





Tusen takk for at du tittar innom bloggen min, legg gjerne igjen ein kommentar:-)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...