Sider

fredag 21. oktober 2011

Nesten pelleferdig ;-)

Som nevnt i eit tidligare innlegg så starte eg å hekle på ein pellefant, uten å lese oppskrifta. Tru meg de har eg angra på mange ganga, men endelig ser eg enden. (Nei, eg er ikkje heilt ferdig, mangle eit øyre og to bein) Likevel, store deler er faktisk ferdig og eg har montert kroppen og auge :-)

Eg var litt usikker på kva eg skulle ha inni, men kom på at eg hadde dette veldig grønne stoffet liggande. Kjøpt for x-antall år sidan, i den tru at eg skulle øve meg på å sy på det. Vel no har det lagt i ca 5 år, så då vart de pellefant innmat i staden :-) Klipte det opp i strimlar og putta de inni.

Sånn ser den ut, nesten ferdig. Stor, ganske tung og bittelitt sjarmerande, om de er lov å seie det sjølv :-)



Då var det berre å få hekla ferdig siste rest :-)



God helg :-)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Det vart ein fin krabat, spørs om du ikkje skulle hatt litt bomull inni og, då ville han ikkje bli så tung.

    SvarSlett
  2. Oh, for en fin pellefant! Finnes det en oppskrift? (siden du sier at du ikke ha lest den...).

    SvarSlett
  3. Utrolig skjønn pellefant! Morsomt leketøy for de små :) litt vatt i stedet for kun stoff gjør den kanskje litt lettere?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...