Sider

torsdag 22. mars 2012

Strikka genser

Mulig det er noko i lufta eller noko som går, iallefall her kommer nok ein sauekreasjon.
Likte så godt mønsteret på denne gensaren, at eg måtte berre strikke den. Har strikka den i str 1 år, og skal bli gave til ei lita prinsesse. Har gjort litt forandringa på mønsteret. Der skulle ein ha svart inni blomsten, eg valgte gult. Syns gensaren vart litt "lettare" då. Itillegg har eg valgt vekk mesteparten av mønsteret på armane. Små fingra og mange tråar, er ein dårlig kombinasjon syns eg.

Oppskrifta er i frå bladet familien, men skal du prøve deg, vær forberedt på ekstremt med feil i oppskrifta. Verste eg har opplevd nokon gong.

Gensaren er strikka i Viking alpaca sport. Litt usikker på kva som var orginalgarnet i oppskrifta. Viking sitt garn fungerte iallefall utmerka.






Ha ein fin og kreativ kveld.

5 kommentarer:

  1. Så fin gensar i eit nydeleg mønster. Den må mottakaren bli godt fornøgd med.

    SvarSlett
  2. Lekker! Delikat! Synd det var feil i oppskrifta. Tipper det er flere som vil strikke denne.

    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  3. Fin genser til en liten prinsesse. :-))

    SvarSlett
  4. Den ble utrolig fin, en skikkelig gladgenser! :)

    SvarSlett
  5. Nydelig genser, den kommer til å bli kjempefin på ei lita prinsesse _)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...