Sider

fredag 12. oktober 2012

Design eller boss??

Eg har lenge kikka på dei tøffe papirposane fra Brun`o interiør i Haugesund. I dag fikk eg endelig somla meg til å kjøpe en, og gjett om eg var fornøgd når eg kunne pynte opp staua med den flotte posen. Humøret var på topp, og eg syns den grå posen med høstlyngen var eit skikkelig flott innslag til staua vår.
 
Det er då min kjære mann klarer å dra meg kjapt nedigjen til virkeligheten med kommentaren:
Æhh.. skal du ikkje hive posen på blomsten??
 
Måtte då forklare han at dette var design, og at eg hadde kjøpt den flotte posen for å pynte opp staua vår.
 
Då han seier: Har du betalt for den også??
 
 
Jaja, sånn kan det gå, eg er no uansett fornøgd med papirposen og syns den pynter opp :-)
 
 
Kunne faktisk tenkt meg en til i en annen farge også, men det seier vi ikkje høgt gjere vi vel ;-)
 
Ha ein fin kveld.


4 kommentarer:

  1. Hehe, har en jeg også! Veldig fornøyd!

    Hanne

    SvarSlett
  2. hehe, lo litt der =)

    SvarSlett
  3. Har hatt min en stund nå og synes bare de blir finere og finere... Blir nok kjøpt inn litt flere her i huset :-) God helg !!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...