Sider

lørdag 22. juni 2013

Sommerbukse nr 2 til prinsen

Denne gangen i grønt med små bamsar som spelar fotball :-) Prinsen vart storfornøgd, og då er mammaen fornøgd også :-)
Denne er litt mindre enn den eg sydde sist, og passa perfekt. Klarte til og med å sy den sammen på første forsøk, uten nokon tunelltedenser. Pjuh..godt en lærer av sine feil, for det går grenser for kor mange ganga det hadde vært morsomt.
 
 
Actionbilder var vanskligare å ta, for det var litt vanskelig for en 3 åring å stå i ro lenge nok til at en klarer å få et klart bilde.
 

Hopping er jo mykje kjekkare :-)

 
For ikkje snakke om å springe litt rundt :-)

 
 
 
Vel eg kan ikkje gi meg no, når eg faktisk begynner å få en litt vennligare innstilling til symaskina. Neste prosjekt er derfor allerede under arbeid, eit babyteppe til prinsessa :-)
 
 
Ha ein fin kveld :-)
 
 





4 kommentarer:

  1. Ja, det er det jeg har sagt, øvelse gjør mester, og nå har du virkelig fått "dreisen" på det. Teppet blir riktig fint. Lykke til med sannsying, quilting og lukkekant. Dette klarer du fint. Klem farmor :-)

    SvarSlett
  2. Ikke verst, ikke verst! Kjekt med bilder "i farta" også, da ser man hvordan buksa oppfører seg! Blir spennende å se fortsettelsen på teppet!

    SvarSlett
  3. Riktig fin blei buksa, så eg skjønar godt han hopper av glede. Så kjekt at du får det til.

    SvarSlett
  4. Vart ei fin bukse, blir kjekt å sjå det ferdige teppet =)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...