Sider

mandag 23. juni 2014

Bomullshue

 
Feriemodus både i heimen og på bloggen for tida, vi har nemlig tilbrakt 14 herlige dager i Tyrkia, på et fantastisk flott hotell. Så det har blitt lite tid til strikking, men litt har eg fått gjort ferdig. Blant anna denne hua under.


 
For ei tid tilbake så strikka eg ei monsterhue på bestilling (sjå her) og prinsen ønska seg ei akkurat lik, men når eg nærma meg ferdig med hua og skulle hekle tenner osv til monsteret, så ville han ikkje ha monsterhue likavel. Derfor enda vi opp med ei heilt enkel blå hue, noko eg egentlig syns var heilt greit.


 
Kjekt å kunne merke strikkaplagga mine med egne merker :-)



 
Hua er strikka i drops Muskat egyptian cotton (100 % bomull) og vil være perfekt i overgangen mellom sommer og høst.
Oppskrifta fann eg på dropsdesign sine sider.


 
Hua sett ovanfra :-)
 
 
Ha en fin kveld, her er neste prosjekt allerede på pinnane, ferien er nemlig over for vår del ;-) 


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...