Sider

torsdag 22. september 2011

Var det nokon som sa fri???

Eg "skrøyt" litt av at eg skulle ha fri i to veker no. Siden eg går ein nattevaktsturnus der eg jobbar ei veke, så har eg fri i to. Vel fri og fri får ein seie. Først av alt så holde eg på med studier, siste året av vernepleien og då blir det lite fritid. Akkurat no er eg i full gang med ei oppgåve om tverrfagleg samarbeid og innvandring. Av og til går skrivinga som ein leik, men enkelte gangar, står eg heilt fast. I dag har vore ein slik dag. Då blir alt anna mykje meir intressant. Bretting av kle, klesvask, rydding....osv.. Kjempe kjekt :-)

For å motivere meg til å sitte stille å skrive vidare har eg pynta med GreenGate duken vår, fine blomster fra hagen, levande lys og ikkje minst herlig Amundsenkaffi i heilskjønn GreenGate kopp. Hjelpe faktisk på å ha det koslig rundt seg.


Likevel litt pause innimellom må ein ha, og då lage eg dette "bildet" oppskrift på Kjærlighet.
 
Teksten skreiv eg på pcen, for så å skrive det ut på litt finare papir. (Det komme dessverre litt dårlig fram.) Har tenkt at teksten skal henge på kjøkkenet.
Ha ein fin dag, eg må gjere meg klar til kveldsvakt på jobb. Som sagt, "fri" var vist berre i teorien :-) Sånn kan det gå, heldigvis trives eg på jobb, så det går fint :-)

Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Såg skikkeleg koseleg ut, likte grådig godt både duk og kopp, så får eg håpe at du blei motivert og fekk gjort litt.

    SvarSlett
  2. Ser veldig koselig ut:). Jeg er selv utdannet vernepleier så jeg vet det kan være en del skriving:). Lykke til videre.

    Ønsker deg en riktig fin helg.

    Klem Marita

    SvarSlett
  3. ser kjempekos ut :D
    lykke til med skrivingen & ha en super helg :)

    SvarSlett
  4. såg veldig koslig ut. Likte "oppskrifta" fekk lyst å lage ei sjølv og =)

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...