Sider

tirsdag 5. mars 2013

Gult er kult

Endelig et blogginnlegg igjen, det mangle egentlig ikkje på ting å blogge om, men pcen vår er dessverre i uorden og det gjere alt veldig vanskelig. Så derfor blir det kun mobilbilder her, for det er einaste måten å få blogga på foreløbig.

Utfordringsbloggen Pinnekorken har en utfordring denne mnd, gult er kult, som eg hadde så lyst å bli med på. Har derfor hekla ein liten påskekylling med litt restegarn eg hadde liggande :-)



Kyllingen delvis klekt ut av egget sitt :-)


Hekla først et ovalt egg, putta inni litt fyllvatt fra Stoff og Stil, og limte tilslutt på auge og nebb av litt filt rester.


Eggeskallet kan tas av og på som en vil. Hekla ein picotkant rundt eggeskalla, slik at det skal sjå ut som at egget har knekt i to.


Inspirasjon til egget fann eg på bloggen redhotfibers.blogspot.no, men fordi eg (i latskapens navn) ikkje orka å lese ei engelsk hekle oppskrift, så fann eg på mi eiga. Egget og skallet vart til mens eg hekla, enkelt og greit :-)
Ha en fin kveld :-)


5 kommentarer:

  1. Så fin, lykke til på Pinnekroken.

    SvarSlett
  2. Den vart koselig.Så flink du er.
    Klem

    SvarSlett
  3. Det må være den skjønneste halvklekka kyllingen ever!

    Takk for bidraget til Pinnekrokens marsutfordring: Gult er kult!

    Hilsen Eirin
    -Pinnekroken-

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...