Sider

søndag 5. januar 2014

Nytt år, nye muligheter

Nytt år, nye muligheter og i den anledning så måtte eg forandre litt på bloggen. Følte det var påtide med litt forandring, ikkje berre var eg litt lei av det gamle designet, men eg syns også at det tok vekk litt av fokuset til bildene. Har derfor valgt eit veldig enkelt design, litt usikker på om eg er fornøgd, så kan komme fleire forandringa, vi får sjå. Tar gjerne mot tilbakemeldinga og tips.
 
 
Nyttårsbordet vårt.
Enkelt pynta med litt papirstjerner og dekorasjonen prinsen laga i barnehagen :-)


 
Ha ein fin dag.

2 kommentarer:

  1. Jo da forandring fryder vet du, men jeg likte så godt det bilde av deg g Theo, ble i godt humør hver gang jeg så det. Koselig nyttårsbord dere hadde. Ha en fin dag. Klem farmor :-)

    SvarSlett
  2. Litt einig var så fint med det bildet av deg og Theo.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...