Sider

torsdag 7. august 2014

Majas gulpeskjerf

 
To nye gulpeskjerf, eller siklesmekker som eg kaller dei, har sett dagens lys. Disse var også en gave til en av prinsessas venner som vart 1 år.
 
Stoffet med elefanter på er i bomull og er utrulig mjukt og godt, vanskelig å forklare, men syntes stoffet var heilt annerledes enn andre bomullsstoffe eg har kjent på. Akkurat som det er litt fluffy.
Har heldigvis ein god rest igjen av stoffet så trur jammen eg skal lage to smekker til prinsessa også.
Smekker får en aldri nok av, føler eg iallefall.
 

 
Har slått i trykknapp på begge smekkene. Då er det enkelt å opne og lukke dei. Mønsteret på smekkene er fra boka "Made by me". 



 
På baksiden av smekkene er det fleece, slik at dei tåler mykje sikkel eller gulp før det går igjennom. Smekkene kan også vaskast på 40 grader. 


 
Om nokon litt meir erfarne innen sying veit navnet på denne typen bomull som eg har brukt, gi meg gjerne et hint. Stod nemlig kun bomull på den stoffbiten eg hadde.
 
Ha en fin dag:-)

1 kommentar:

  1. Du har blitt ein racer på desse smikkene, skikkeleg fine var dei.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...