Sider

onsdag 24. september 2014

Hekla blomstereng

Farmora til prinsessa mi strikka ei jakke og begynnelsen på ei hue, men siden det skulle heklast ein del på både jakka og hua lurte ho på om at eg kunne gjere det ferdig siden ho ikkje kan hekle.  Eg syns det såg veldig spennande ut og kasta meg over prosjeket.
 
 
Eg må innrømme at det tok ikkje så veldig lang tid før eg vart litt motlaus, det viste seg nemlig at det skulle heklast ein liten bataljon små blomster :-( Blomstene er små og er relativt kjappe og hekle, men det er smått og litt vanskelig å jobbe med. Tråden er litt tung å hekle med, for ikkje snakke om alle trådane ein må feste :-O

 
Eg tok derfor med meg prosjektet på strikkekafe, og der fikk eg hekla ein god del, og når eg begynte å sjå kor fint dette komme til å bli, så fikk eg hekle lyst og energi igjen. No er det kun litt festing av tråder igjen av hua så er den ferdig :-)

 
Ei lita blomstereng hue :-) Gleder meg til å prøve den på prinsessa.

 
Innimellom dette langtidsprosjektet, jakka skal nemlig ha "litt" blomster den og, så har eg sydd ei ny smikke til prinsessa :-) Greit å bruke opp litt restestoff og ikkje minst praktisk med mange smikker.


3 kommentarer:

  1. Du er jammen ikke "skvetten" som orker å sette i gang med ett slikt prosjekt. Lær farmor å hekle :-) Men det blir ett nydelig sett <3 <3 Klem enda en farmor :-)

    SvarSlett
  2. Det blir kjempefint og heilt sikker noke ikkje alle andre har.

    SvarSlett
  3. Lekker blomstereng! Denne lua er ei prinsesse verdig. Godt jobba!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...