Sider

søndag 23. januar 2011

Kle til Theo

Her om dagen så satte mennen min seg i sofaen og ein underlig lyd kom, det heile viste seg å vere buksa som spjæra. Thiihii, eg innrømme det, eg lo godt. Spjæringa var på ein litt ustrategisk plass, så han ville hive den, men eg såg potensiale. Resten av buksa ser nemlig like fin ut og eg er heilt sikker på at det kan bli ein flott dongrivest til Theo ut av den. Derfor har eg kjøpt blått silkeskråband til å ha rundt. Trur det vil bli veldig fint. Einaste som mangle er litt tid til å sy den. Trudde eg skulle fått gjort ein del i helga, men sjukdom satte ein stoppar for det. Jaja, det komme fleire anledningar :-) Forhåpentligvis blir det ikkje lenge til. Itillegg er det eit hinder til mellom meg og vesten, eit stykke gardin. No MÅ eg berre bli ferdig.





Når eg var inne i sybutikke for å finne skråbandet, så såg eg stoffa nedanfor. Klarte berre ikkje gå min vei, så det skal bli ei posebukse til Theo. Det heilt brune stoffet blir strikk oppe, sånn ganske brei. Vansklig å forklare, men sikker på mange forstår ka eg skal fram til. Glede meg veldig til å prøve meg på å sy bukse.







3 kommentarer:

  1. Ser fint ut stoffet, likte det godt, blir nok ei fin bukse av dette.

    SvarSlett
  2. hahaha, genialt at buksa hans spjæra, skulle gjerne vert der og ledd med :D

    SvarSlett
  3. Ikke rart du lo da., men det blir nok fin vest til Theo. Flott stoff du hadde funnet til bukse.
    Jeg skal prøve å forklare hvordan jeg syr seminolee. Først skjærer jeg striper av forskjellige stoffer, FX 2.5" brede av hele stoffbredden, syr de sammen igjen slik at fargene passer, når det er gjordt, stryker jeg alle sømmene. Deretter skjærer jeg stoffstykke på tvers 2.5" og legger det sammen til mønster, som jeg syr sammen igjen. Vet ikke hvor mye du fikk ut av dette, men skal ta det på telefonen til deg. Ha en fin dag. masse klemmer til dere fra farmor.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...