Sider

søndag 16. januar 2011

VM strikk

Liker du å strikke, spurte God morgen norge, og til det måtte eg svare ja :-) Ski VM i Oslo trengte hjelp, til å få strikka mansjetta til å ha rundt medaljebukettane. Dei trengde 123 mansettar, eg tippe dei får minst 1230, men då kunne dei bruke dei til å pynte div passa bl.a i kongens losj. Hadde det vore opp til meg hadde eg vore ferdig alt, men var ikkje lett å få tak i nøstet, dei skulle ha Rauma, vamsegarn, nr 43, men i forgårs fikk eg endelig tak i og begynt. Har heldigvis litt tid på meg, fristen var 1 feb. Pinnane er tykke og då går det relativt fort. Tre heldige vinnare får billetta til VM, det hadde vore veldig kjekt. Har du og lyst å strikke VM mansjetten så finn du oppskrifta på tv2.no/gmn/. Veldig lett oppskrift.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...