Sider

torsdag 30. august 2012

Hysj, hysj, hysj vær stille som mus....

Du kjenner sikkert igjen øyeblikket. Du lager middag, og i bakgrunnen høyrer du din lille prins leike fint og pyntelig. Så plutselig blir det musestille. Då veit du at det er fare på ferde. Middag får være middag og du skunder deg for å sjå kva som skjer.
 
Å der sitte prinsen i sofaen med mitt kjære strikketøy, i full gang med å dra ut pinnane :-/ Aiaiai...
 
 
Dei fleste ville nok kasta seg over prinsen å hindra en strikke katastorfe, men eg måtte berre ta med mobilen og ta et bilde først ;-) Gjett om det var en liten prins som vart litt overraska når han såg meg, og prøvde å skjule strikke tøyet mens han lata som ingen ting.
 
 
Mobilhentinga til tross, eg kom i siste liten og redda strikketøyet fra en katastrofe.
No nærme det seg ferdig, en dag eller to igjen tenke eg :-) Super glad for det, siden bursdagen til den som skal få det nærme seg med stormskritt.
 
God strikking :-)
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Jeg ville jo bare "hjelpe" deg, så du rakk å bli ferdig, skjønner du ikke det da mamma. herlige lille oldebarnet mitt. Dere er altfor langt vekke. Natta klem :-))

    SvarSlett
  2. Sååå herlig da! Godt du fikk "redda" strikketøyet, for det så kjempeflott ut!
    God helg!!

    SvarSlett
  3. Uff då godt du oppedaga det i tide.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...