Sider

fredag 30. mai 2014

Panneband til ei lita prinsesse

Ein ufo (uferdigobjekt) ferdig :-)
Alltid like kjekt når ein får fullført et prosjekt, både fordi en endelig ser det ferdige resultatet, men og fordi en då kan få begynner på et nytt :-) Eg har nemlig mange kjekke prosjekter som venter på meg :-)

Pannebandet er strikka i 100% alpakka garn, på pinne nr 4,5



Ei lita prinsesse må såklart ha litt pynt, så derfor hekla eg ein liten blomst og festa ei perle i midten.
Oppskrifta på blomsten fant eg på dropsdesign sine sider. 


Pannebandet er veldig enkelt å strikke, la opp 22 masker og strikka to rett og to vrang til eg hadde passe lengde. Sydde sammen endane og stramme litt ekstra godt slik at pannebandet går litt inn akkurat der. Så festa eg blomsten oppå :-)
Visp har en et søtt lite panneband til ei lita prinsesse :-)


Ha en fin kveld. 

2 kommentarer:

  1. Så enkelt kan det gjøres. Heklablomsten gjorde susen her da og med perle på! En prinsesse verdig spør du meg.

    God lørdag fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Vart veldig fint, som ho skriv blomsten gjorde susen.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...