Sider

mandag 19. mai 2014

Tur til Paris


Bloggstillheten siste tiden kommer av at vi har hatt ein heilt fantastisk familietur til Paris og Disneyland. Heile fem dager hadde vi i den flotte byen og konklusjonen er små barn og storby kan fint anbefalast.

Vi fikk sett vakre Louvre, dessverre så var det stengt så vi ikkje fikk sett Monalisa og andre vakre malerier, men det får bli neste Paris tur. Når den turen blir aner eg ikkje, men at eg skal tilbake en gang det er sikkert. 


Prinsen syns frappuccino fra Starbucks var akkurat like godt som mammaen. Han skulle berre smake en slurk fra meg, men når eg fikk den tilbake så hadde han altså klart å slurpe i seg heile. 



Sacrè Cæur var eit fantastisk syn der det låg på Montematre høgden.


Det vart mykje gåing i Paris og då var det supert å ha bæresele slik at prinsessa kunne få komme opp av vogna litt og prinsen kunne få låne vogna litt til ein liten lur. 


Bæreselen One fra Babybjørn vart utrulig mykje brukt under heile turen og var heilt fantastisk. Ikkje berre når prinsessa vart lei av å sitte i vogna, men og på flyplassane når vi ikkje hadde vogn. Den var også veldig praktisk i Disneyland når vi sto i kø til karusellar og ikkje minst slik at prinsen kunne få seg en lur i vogna når han trengte det. Den kommer definnitivt til å være med på framtidige feriar og turar. 
Bæreselen fikk eg til testing av Babybjørn sommaren 2013 og eg syns den virkelig har stått til forventningane. 


Vi var også inne om eit kjempeflott akvarie der dei til og med hadde hai, men faktisk så vil eg påstå at akvariet i Bergen er finare.


Heile to dagar var vi i Disneyland, kunne gjerne vore der lenger, og vil meir enn gjerne tilbake :-) Ein fantastisk park fra ende til annen både for liten og stor. 


Magi :-)


Ein tur på Champs-Èlysèes er obligatorisk :-)



For ikkje å snakke om å ta turen opp i Eiffeltornet.


For en vanvittig utsikt. 



1 kommentar:

  1. Ja dette var nok moro for liten og stor, kjekt å sjå litt nye plassar.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...