Sider

torsdag 22. juli 2010

Scrappeutfordring sketch saturday



Kort eg har laga til Sketch saturday sin utfordring. Der skulle ein følge denne skissa.

Vil de lese meir om konkuransen kan de gå inn på Sketch saturday sine sider.

Oppskrifta på kortet mitt:
størrelse: 15 * 15 cm
blekk: distress ink
bilde: sagen vintage design
stempel: ladybug and friends og kreativ hobby
Papir: Tilda papercraft
Anna: Blomster fra Kreativ hobby og sløyfe kjøpt på Scrappekjellaren

Innsida av kortet mitt vart slik.



Blir kjempe glad for kommentara, og minner også om blogcandyen min. Ikkje den største, men bli med likevel da:-) Trekning 5 august.

3 kommentarer:

  1. Nydelig, du er jammen flink. Nå har jeg nettopp stemt på lanoungen også. Klem farmor/oldemor.

    SvarSlett
  2. Du er kjempeflink :-)
    Det er ikke det at jeg ikke vil bli med på blogcandyen - det er bare det at jeg aner ikke hva jeg skulle gjort med den om jeg vinner :-(. Jeg misunner deg og mamma taltentene!

    SvarSlett
  3. Tusen takk begge to :-) Har stemt eg og:-) Tante Britt: Eg ser den, men en kan jo begynne;-) Enten det eller Quilting.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...