Sider

onsdag 28. juli 2010

Wednesday Sketch

This is my card based on todays sketch. The importante thing is to be inspired. That is what I love about the sketches, they inspeires me a lot. And I have had a lot of fun making cards based on the sketches. A wedding card this time:

***

Her er kortet mitt basert på dagens skisse. Det viktige er å bli inspirert, noko eg blir. Kose meg masse med a lage kort etter dei. Denne gangen vart det eit bryllups kort:









The card is made of bazzill and tilda papercraft paper. Have used a picture from sagen vintage design and stamp from Kreativ Hobby. Flowers are also from Kreativ hobby.

Thank you for stopping by my blog:-)

***

Kortet er laga av bazzill og tilda papercraft papir. Bildet er fra sagen vintage design og stempla fra Kreativ hobby. Der kjem også blomstrane fra.

Tusen takk for at du stoppe innom bloggen:-)


Kortet kan kjøpast for kr 50 pluss frakt om nokon er intressert.

4 kommentarer:

  1. Kjære Cecilie. Nydelig dette også, skal du lage ett nytt tema for hver dag i ett år? Jeg liker så godt disse "gamle" bildene. Virkelig fint, like spennende å kikke på bloggen din hver dag.
    Ha en fin dag. Kjempeklem til Theo, og en litt "mindre" til dere to. hilsen farmor/oldemor.

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort gleder meg til å sjå fortsettelsen.
    mamma

    SvarSlett
  3. Tusen takk:-)
    Komme nok ikkje til å lage eit nytt kort kvar dag i ett år, men blir nok en del, syns det er så kjekt med disse skissene, og har veldig lyst på premien til 365 Cards, som er å få vere gjeste designer hos dei. Hadde vore sååå kjekt. Uansett er det super koslig å scrappe litt så ofte eg kan. Blir mest etter at Theo har lagt seg på kvelden. Sender en klem tilbake:-)

    ***

    Thank you:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...